perjantai 19. huhtikuuta 2013

Welcome

Tervetuloa lukemaan blogiani. Ennen tätä blogia pidin odotusblogia nimeltä "äitiyspakkaus" joka kertoi meidän kolmannen lapsen odotuksesta. Suoraan ja kursailematta. Nyt  ajattelin,että perustan blogin ihan itselleni. Johon voin puhua mielipiteistän,harrastuksistani ja vaikka ihan vaan jos sattuu ottamaan kaaliin.

Olen suorasanainen ihminen. En kursaile tai kaunistele mitään,miellyttääksen ketään. Saatan ehkä joskus oppia olemaan hiljaa kun pitää,mutta joskus siihenkin on pitkä matka ja olen ikuisesti pikkulapsi ainakin mieleltäni.

Harrastan koiranäyttelyitä ja nyt minulla on vihdoin se ensimmäinen näyttelykoirani Flame Ear's Tinkerbell eli "Nasu". Nasu on maailman ihanin ja kovapäisin piski mitä löytyy,mutta siksi se onkin maailman rakkain. :) Toivottavasti näyttelyissä menee hyvin. Ensimmäiset viralliset on nyt 27.4. ja jännittää kovin.

Blogissa saattaa myös sillointällöin esiintyä buzzadorjuttuja,sillä tämä on helpoin tapa jakaa niistä käyttökokemuksia ja takaa sen että saan ilmaista tavaraa jatkossakin.

Joskus voi olla ruokapäivityksiä,mutta nyt olen ollut hieman laiska tekemään muuta kuin lasten ruoat niin olen tyytynyt rooliini olla pieni ja vähän lösö,mutta aktiivinen elixiassa ramppaaminen varmasti vaikuttaa positiivisesti joskus tulevaisuudessa tähänkin vaikka tällä hetkellä tuntuu että lehmät oppivat lentämään ennen kuin tämä tapahtuu.

Mutta tämän pidemmittä puheitta: TERVETULOA lukemaan Blogiani!

P.s Iso kiitos nimestä kuuluu ihanaakin ihanammalle ystävälleni Annikalle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti